fbpx

Articles

Les funcions de l’Oficina d’atenció als afectats de les voladures de les obres de la C-15

Aquesta oficina es va obrir a les dependencies de l’Ajuntament de Canyelles al Setembre del 2011 amb la finalitat d’unir en una sola veu a les persones que van sofrir danys als seus habitatges a conseqüències de les voladures realitzades durant l’execució de les obres.

El treball de mediació de la citada oficina es defineix en els següents punts:

-    Registre de habitatges afectats per les voladures de les obres del desdoblament de la C-15.

-    Recollida de documentació relacionada amb els danys ocasionats als habitatges (peritatges COTCA, assegurances dels particulars afectats, fotos...) i inclusió a l’expedient obert a l’oficina.

-    Tramitació de la informació rebuda als diferents ens que intervenen : GISA, EIX DIAGONAL...complint sempre la protecció de dades de particulars segon la normativa vigent.

-    Seguiment dels tràmits en curs i reclamacions dels afectats amb els diferents ens i companyes d’assegurances de l’obra mitjançant el intercanvi constant d’informació amb l’EIX.

-    Atenció continuada tan telefònicament com presencialment a la nostre oficina de les consultes dels afectats en les diferents fases de la gestió de la seva reclamació. S’ha de  demanar cita prèvia.

-    Assessorament jurídic d’un tècnic jurídic municipal per ajudar a la tramitació de les reclamacions dels particulars afectats, a les dependencies de l’Ajuntament. S’ha de  demanar cita prèvia.

-    Assessorament tècnic sobre els danys ocasionats als habitatges per part de l’Arquitecte Municipal a les dependencies de l’Ajuntament per ajudar a la comprensió dels informes tècnics i de les gestions de les reclamacions per danys. S’ha de  demanar cita prèvia.