Queden ...
per la 15a Fira de Santa Llúcia

L'Agenda

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

El butlletí

Subscriu-te al nostre butlletí per rebre tota l'actualitat de Canyelles al teu correu electrònic.

Articles

Xerrada - taller sobre xarxes socials adreçada a gent gran

2017 05 23 XerradaEl dimarts 23 de maig tindrà lloc a Canyelles una xerrada-taller sobre xarxes socials adreçada a totes aquelles persones grans que vulguin obtenir un major domini de les xarxes socials.


La xerrada tindrà lloc a les 17.00 h al primer pis de la Sala Multicultural, la presentació anirà a càrrec del Secretari General de Consell Català del Moviment Europeu i Marta Marfany dinamitzadora cultural.


Aquesta activitat té com a objectiu donar informació, eines i recursos a la gent gran per tal que puguin comprendre millor i participar més en les xarxes socials. Es tracta d'una sessió on es podran resoldre dubtes i aprendre nous aspectes de les xarxes socials més conegudes.

L'oficina mòbil d'informació al consumidor ha visitat Canyelles

Aquest passat dia 3 de maig, l'OMIC ha visitat Canyelles. La propera visita serà el dia 5 de juliol, al C. Bassa d'en Llot (prop de la Sala Multicultural, al costat de la parada de Taxi-Bus) de 10.30 h. a 13 h.

Aquesta oficina periòdicament ve al municipi perquè els ciutadans que ho desitgin puguin fer les consultes relacionades amb l’àmbit dels drets dels consumidors (etiquetatge, compra-venda de vehicles, serveis post-venda, compres d’establiments, serveis diversos, etc), segons el programa de suport de les polítiques de consum de la Diputació de Barcelona al que el municipi de Canyelles està adherit.

Tanmateix, per qualsevol queixa o consulta també us podeu dirigir a l’oficina del consumidor de l’Ajuntament de Canyelles en horari d’oficina.

Amb la col·laboració de:

 

Torna l'oficina mòbil d'informació al consumidor

El proper dia 3 de maig, al C. Bassa d'en Llot (prop de la Sala Multicultural, al costat de la parada de Taxi-Bus) estarà ubicada l’oficina mòbil del consumidor de 10.30h. a 13 h.

Aquesta oficina periòdicament ve al municipi perquè els ciutadans que ho desitgin puguin fer les consultes relacionades amb l’àmbit dels drets dels consumidors (etiquetatge, compra-venda de vehicles, serveis post-venda, compres d’establiments, serveis diversos, etc), segons el programa de suport de les polítiques de consum de la Diputació de Barcelona al que el municipi de Canyelles està adherit.

Amb la col·laboració de:

 

La Diputació de Barcelona suma recursos per acompanyar la ciutadania en les seves reclamacions per les clàusules terra

2017 03 16 ClausulesTerraLa Diputació de Barcelona ha sumat recursos extraordinaris per atendre directament la ciutadania en la defensa dels seus drets respecte a les clàusules terra de les hipoteques. En el marc de la celebració, del Dia Mundial del Consumidor, la Diputació, en col·laboració amb l’Ajuntament de Canyelles, ha portat a aquest municipi una Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor (UMIC) per atendre les persones que han volgut adreçar a un tècnic de consum les seves consultes i reclamacions.

La diputada de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, Laura Martínez, ha destacat que des de la Diputació «hem aglutinat esforços per atendre amb immediatesa una problemàtica molt concreta, que cal resoldre en un període curt de temps, i que afecta una part important de la ciutadania». I ha afegit que «la corporació dóna suport a tots els municipis en la defensa dels drets dels consumidors, tant als que tenen oficina de consum, com als 224 que no en tenen, on les UMIC porten l’oficina de manera itinerant».

Per la seva banda, l’alcaldessa de Canyelles, també presidenta de la Comissió de Comerç i Consum de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), Rosa Huguet, ha valorat «l’impuls de la Diputació en aquest àmbit, el de consum, tan proper a la ciutadania, gràcies al qual un poble com Canyelles pot celebrar avui el Dia del Consumidor, sabent que compta amb aquest servei d’assessorament».

Llegeix més...