L'Agenda

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

El butlletí

Subscriu-te al nostre butlletí per rebre tota l'actualitat de Canyelles al teu correu electrònic.

Campanya de prevenció del glaucoma

L'Instutut Oftalmològic Tres Torres farà la campanya anual de prevenció del glaucoma i de la degeneració macular associada a l'edat (DMAE). Aquesta campanya compta amb la col·laboració de l'Ajuntament

Es durà a terme els dies 25 i 26 de juny, durant els quals se situarà una unitat mòbil a la Plaça del Casal. L'horari serà de 10.00 a 18.00h ininterrumpudament

2013 Campanya Anual Glaucoma

Campanya per controlar el MOSQUIT TIGRE

Com en anys anteriors, quan arriba el mes de maig comencen a proliferar els molestos mosquits tigre. La prevenció és el millor mètode per al control d’aquest mosquit.  Per tant us aconsellem seguir aquestes indicacions per tal de contribuir a controlar-ne la plaga.

Descarregar document amb recomanacions

Avís a les persones usuàries del gas butà i del gas natural

Des de l'Ajuntament de Canyelels volem fer-vos arribar algunes recomancions que fa la Generalitat en referència a les males pràctiques, cada cop més habituals, estan patint les persones usuàries d'aquests servei:

Llegeix més...

Restablert el servei habitual del dispensari mèdic

Un cop finalitzada la temporada estiuenca  el servei mèdic i els horaris del Dispensari de Canyelles tornen a la normalitat.

Metge de família
Dilluns ............de 8 a 14h.
Dimarts, dimecres i dijous de 8h a 20h ininterrompudament
Divendres .........de 8 a 14h

Servei de pediatria
dimarts de 8 a 14h

Valoració de l'Oficina del Consumidor a Canyelles

L’Ajuntament de Canyelles des ja fa anys té conveniada amb la Diputació de Barcelona la prestació del servei de suport a les polítiques de consum – Oficina del Consumidor- tot renovant-se anualment dita acció concertada.

El servei que es presta a la ciutadania mitjançant aquest conveni consisteix en la gestió i tramitació de reclamacions dels ciutadans en matèria de consum a través de l’ anomenada  “bústia del consumidor”, així com la visita periòdica al municipi cada dos mesos aproximadament de la unitat mòbil d’informació al consumidor.

Llegeix més...