fbpx

L'Agenda

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

El butlletí

Subscriu-te al nostre butlletí per rebre tota l'actualitat de Canyelles al teu correu electrònic.

Si us plau, activeu el javascript per enviar aquest formulari

L'escola Sant Nicolau ja té representants per al certamen de lectura En Veu Alta 2023-2024

2024 01 31 certamenlecturaenveualtaL'Escola Sant Nicolau ja té els nous representants per al certamen de lectura en Veu Alta del curs 2023-2024.

La fase local de l'edició d'enguany s'ha celebrat aquest dimecres 31 de gener a la Sala Multicultural. Entre els  finalistes de 4t i de 6è curs s'han escollit els representants que participaran en la fase comarcal del concurs, que es farà a Vilanova a la primavera.

 Al certamen prenen part alumnes de 4t i de 6è curs.

Després de les votacions del jurat, els representants de l'Escola Sant Nicolau són:

Representants 4t curs:

Guanyadora: Ariadna Rosa

Suplent: Lucas Àvila

Lectors i Lectores: June Marquina de Grandi, Lucas Ávila, Ariadna Rosa i Nel Araujo

 

Representants 6è curs:

Guanyador: Arnau Juanpere

Suplent: Jana Garcia

Lectors i lectores: Jana Garcia, Núria Freixedes, Arnau Juanpere, Climent Martínez

 

Lectures

En la fase local del certamen d'enguany,  els participants han fet lectures en veu alta davant del jurat i de la resta de companys. 

En el cas de quart, s'han llegit fragments del llibre Capità Lluc de Carles Sala i Vila

Hi  havia 5 fragmens possibles. Cada alumne ha escollit a l'atzar el que li ha tocat llegir.

Els alumnes de sisè, per la seva banda, han llegit fragments del llibre El vuitè nan de Josep Vallverdú

Hi havia 10 fragments possibles. Cada alumne ha escollit a l'atzar el que li ha tocat llegir

 

Certamen En Veu Alta

El Departament d'Ensenyament i la Fundació Enciclopèdia Catalana organitzen una nova edició del Certamen Nacional Infantil de Lectura en Veu Alta. L'objectiu del programa, en què prenen part escoles de tot Catalunya, és promoure la lectua en veu alta no com a finalitat, sinó com una manera més de desenvolupar el gust per la lectura i l’escriptura com a bases de l’aprenentatge.