fbpx

L'Agenda

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

El butlletí

Subscriu-te al nostre butlletí per rebre tota l'actualitat de Canyelles al teu correu electrònic.

Si us plau, activeu el javascript per enviar aquest formulari

LOficina Mòbil d'Atenció al Consumidor ha tornat a Canyelles

2022 06 29 oficinatencioconsumidorcopia

L'Oficina Mòbil d'Atenció al Consumidor ha visitat de nou Canyelles.

Els tècnics/es de Consum de la Diputació de Barcelona es desplacen cada dos mesos a Canyelles amb una unitat mòbil per atendre i gestionar directament les consultes i reclamacions que tenen els consumidors.

En la seva primera visita, després dels dos anys d'aturada del servei per la pandèmia, el servei s'ha ofert a les dependències municpals de l'Ajuntament,  on el personal ha estat rebut per l’alcaldessa de Canyelles  Rosa Huguet i per la regidora de Consum Carmen Pilar Jelonch.

Durant l'estiu el sevei s'ofereix a  les dependències municipals de l’ Ajuntament

Els i les ciutadanes poden adreçar-se al servei de Consum per tal de plantejar diferents consultes i dubtes en l'àmbit de consum. Les més habituals són sobre telecomunicacions (telefonia fixa, mòbil, internet), subministraments bàsics (electricitat, gas, aigua), serveis financers, habitatge, etc.

Després d’un període d’aturada a causa de la pandèmia de la Covid-19, les visites tornen a ser presencials cada dos mesos. A més a més, els ciutadans poden accedir sempre a aquest servei a través de l'Ajuntament de Canyelles. Es pot contactar amb l'àrea de Consum per rebre una primera atenció dels tècnics municipals, que després traslladaran de forma telemàtica l’expedient perquè un tècnic de Consum de la Diputació de Barcelona faciliti l'assessorament especialitzat al ciutadà i gestioni els tràmits pertinents.

El servei s'ofereix a Canyelles amb la col·laboració de l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona.