fbpx

L'Agenda

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

El butlletí

Subscriu-te al nostre butlletí per rebre tota l'actualitat de Canyelles al teu correu electrònic.

Si us plau, activeu el javascript per enviar aquest formulari

Campanya de prevenció del glaucoma

L'Instutut Oftalmològic Tres Torres farà la campanya anual de prevenció del glaucoma i de la degeneració macular associada a l'edat (DMAE). Aquesta campanya compta amb la col·laboració de l'Ajuntament

Es durà a terme els dies 25 i 26 de juny, durant els quals se situarà una unitat mòbil a la Plaça del Casal. L'horari serà de 10.00 a 18.00h ininterrumpudament

2013 Campanya Anual Glaucoma

Campanya per controlar el MOSQUIT TIGRE

Com en anys anteriors, quan arriba el mes de maig comencen a proliferar els molestos mosquits tigre. La prevenció és el millor mètode per al control d’aquest mosquit.  Per tant us aconsellem seguir aquestes indicacions per tal de contribuir a controlar-ne la plaga.

Descarregar document amb recomanacions

Avís a les persones usuàries del gas butà i del gas natural

Des de l'Ajuntament de Canyelels volem fer-vos arribar algunes recomancions que fa la Generalitat en referència a les males pràctiques, cada cop més habituals, estan patint les persones usuàries d'aquests servei:

Llegeix més...

Restablert el servei habitual del dispensari mèdic

Un cop finalitzada la temporada estiuenca  el servei mèdic i els horaris del Dispensari de Canyelles tornen a la normalitat.

Metge de família
Dilluns ............de 8 a 14h.
Dimarts, dimecres i dijous de 8h a 20h ininterrompudament
Divendres .........de 8 a 14h

Servei de pediatria
dimarts de 8 a 14h

Valoració de l'Oficina del Consumidor a Canyelles

L’Ajuntament de Canyelles des ja fa anys té conveniada amb la Diputació de Barcelona la prestació del servei de suport a les polítiques de consum – Oficina del Consumidor- tot renovant-se anualment dita acció concertada.

El servei que es presta a la ciutadania mitjançant aquest conveni consisteix en la gestió i tramitació de reclamacions dels ciutadans en matèria de consum a través de l’ anomenada  “bústia del consumidor”, així com la visita periòdica al municipi cada dos mesos aproximadament de la unitat mòbil d’informació al consumidor.

Llegeix més...